Benvolgudes famílies,
Enguany, les sessions d'anglès es realitzen a l'aula d'anglès ubicada a la planta baixa de l'edifici de primària. El primer dia vam fer una gimcana per conèixer i familiaritzar-nos amb l anova aula d'anglès.
Les sessions consten de 4 parts:
Rutines
Conte / cançó
Jocs i activitats de vocabulari (combinant activitats de moviment amb activitats més tranquiles).
Comiat

No hay comentarios:
Publicar un comentario