Avui ha estat la nostra darrera sessió d'anglès. Hem revisat algunes formes geomètriques bàsiques en anglès, hem cantat i ballat dues cançons i hem fet una gimcana a l'aula per trobar aquestes formes en objectes reals. Ens ho hem passat molt bé!
No hay comentarios:
Publicar un comentario